RSS

mymode

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

raya09

raya09

my wedding day

my wedding day





BELAJAR/KURSUS MEMBUAT ROTI CANAI(Kepada yang berminat)

3 ulasan:

abgno berkata...

kepada yang berminat,pihak kami ada menyediakan kursus di bidang pencanaian ini.kepada yang tidak berminat tapi hanya minat makan canai saja,....anda di alu alukan datang ke lokasi tempat kami beroperasi.untuk keterangan lanjut sila hubungi kami.

abgno berkata...

Renung Sejenak,
apakah istimewanya kalau kita mempunyai kemahiran dalam bidang Canai ini.Kalau kita tengok orang menyebar roti canai nampak senang je,tapi kalau kita cuba tak dapat,....yang sebetolnya tak lah susah sangat.bak kata orang nak sejuta daya,tak nak berjuta-juta dalih.Dimana ada kemahuan di situ ada jalan,dimana ada jalan,...bolehlah kita berjalan jalan.Disamping kita jalan-jalan cari makan...kita cari juga lah kejayaan.

abgno berkata...

KURSUS / BELAJAR MEMBUAT CANAI.SAPA NAK ANGKAT KEDUA BELAH TANGAN,......LEPAS TU TEPOK TANGAN,....TAPI KENAPA NAK TEPOK TANGAN PLAK?BILA RASA GEMBIRA TEPOK TANGAN,.....MULA MULA BELAJAR TEPOK TANGAN,....LEPAS TU BATU BELAJAR TEPOK CANAI.ANDA TAU TAK PENIAGA YANG PALING GEMBIRA ADALAH PENJUAL CANAI.MANA TAK NYA HARI HARI DIA MAIN TEPOK-TEPOK.....HE!HE!!!

KALAU BENAR-BENAR NAK BELAJAR SILA HUBUNGI ADMIN/CEO CANAI DAO-EH DI TALIAN 0135717005.

KALIAN AKAN DI AJAR SAMPAI BERJAYA MEMBUKA GERAI SENDIRI.ANDA BOLEH PILIH DI MANA SAJA ANDA NAK BUKA GERAI ATAU MENJUAL ROTI CANAI.DI MUKAH,SIBU,SARIKEI,BINTULU,MIRI,KUCHING,MANA-MANA PUN BOLEH,....ASALKAN ANDA BERMINAT,PIHAK KAMI AKAN PASTIKAN ANDA BERJAYA SELEPAS ANDA KURSUS.

CANAI SEGERA.
ANDA JUGA AKAN DI AJAR MACAM MANA NAK BUAT CANAI SEGERA....LEPAS TU BESAR KEMUNGKINAN CANAI SEGERA YANG TELAH SIAP DI BUAT,PIHAK KAMI AKAN MEMBANTU MEMASARKAN CANAI SEGERA ANDA.INSYAALLAH!!!!!!

TENTANG YURAN
AKAN DI BINCANG KEMUDIAN.

TQ,

Catat Ulasan